Başlatma kılavuzu/öneriler
Bu moddaki popüler fonksiyonlar
Aimbot - nişangahınızı otomatik olarak düşmanlara konumlandırır
Triggerbot - nişangah düşman üzerindeyse otomatik ateş
Config ve LUA dosyalarını kurabilir miyim ve nereye koymalıyım?
Config kurulum yolu: %USERPROFILE%\AppData\Roaming\NAIM. Modifikasyon için hazır config ve lua scriptlerini yüklemek için, modifikasyonun başlatma düğmesinin yanında bulunan dişli düğmesine tıklayabilirsiniz.
Extender
CSGOSimple
Qo0
Popüler yorumlar
danilkulinsky
17 Ocak 2026
6
[CS 2], neden nişan almak dışında her şey kapalı?
egoz21367
13 Nisan 2026
13
[CS 2], korku, çıkıştan sonra arayüz masaüstünde kaldı, yeniden başlatmak zorunda kaldım, bu kadar az şey var ve başka bir yazılımı başlattığınızda bu açılıyor, berbat, indirmeyin, en kötü yazılım
danyasergeiforthedigdigdiggov
21 Nisan 2026
2
[CS 2], korku ve mod değil, arayüz zar zor çalışıyor, düğmelere yanıt vermiyor ve programı kapattıktan sonra programların bulunduğu diğer pencerelerin üstünde kalıyor ve işlevlerin çalışması için işlevin yarısını satın a
yakaknulsystemu
30 Mayıs 2026
2
[CS 2], en hafif tabirle kötü bir hile der gibi. öncelikle normal çalışması için güçlü bir bilgisayara ihtiyacınız var, her ne kadar benim için iyi çalışıyor olsa da, hedefi bağlayamazsınız, bu çok sinir bozucu, bu yüzde
shavyrinmitya
23 Mayıs 2026
2
[Rust Pirate], hile çalışmıyor, tüm ayarları doğru yaptım.
krzempiecmichal
08 Ocak 2024
3
bardzo dziwna ale polecam
mr.kepa31
21 Nisan 2026
5
[CS 2], otomatik seçim hatası görünüyor ve hile çalışmayı durduruyor, her şeyi denedim, hiçbir şey çalışmıyor
akavikah
10 Haziran 2026
0
[Rust Pirate], HİLE DAHA KÖTÜLEŞTİ, ÜCRETSİZ VERSİYONDA 70 METREDEN BİR YAYLA BİRÇOK TÜRÜ BÜKEBİLİRİM VE ŞİMDİ YÜRÜDÜĞÜ YAKINDA VE VURMAK GERÇEKÇİ DEĞİL, ESKİ FOV'A DÖNÜŞ YAPIYORUM
d9015134484
03 Haziran 2026
0
[CS 2], nedense nişan alma botu çalışmıyor ve hile yapanı cezalandırmak istedim
𒐞𒌨𒐖𒐕𐎠𒀼𒐖
08 Aralık 2025
4
[CS 2], hiç çalışmıyor, bu bir tür saçmalık
wynyxny
22 Nisan 2026
1
[GTA 5], ne diyebilirim
brovkindima199620
19 Haziran 2026
0
[Pas Korsanı], hiç çalışmıyor
stolarovnikita09
22 Ocak 2026
4
Yazılımı başlatmak için tuşa basıyorum, başlatılmıyor ve onlara tg'ye aktarılıyor
amnamovamnam7
23 Nisan 2026
2
[CS 2], oyundan çıktığınızda hile ekranda kalır ve kaldırılamaz
V1rtuosI
24 Eylül 2025
9
Hile zayıf, özgürlüğün aslında ödenmesi gerektiği, neredeyse asla çok fazla aptalca bir şey olmadığı yazılıyor, Missat başlatılmamalı.
werty 554
25 Mart 2026
4
[CS 2], bu modda oynadığımda, güçlü bir 16 bit bilgisayarım, güçlü bir ekran kartım ve bir bütün olarak bilgisayarın kendisi olmasına rağmen FPS 10-15 kareye düşüyor
jonas.silva709
22 Mayıs 2025
1
[Apex], nao consigo usar
oise96051
19 Ağustos 2025
1
[GTA 5], uhbn ybygbvyvbybgybyg
Ætheron
26 Şubat 2026
1
şifre parola istiyor rusça yazıyor anlamıyorum
abaudno925
18 Haziran 2026
0
[GTA 5], Yandex tarayıcısını bilgim olmadan yükledim, bu değişikliğin kullanılmasını önermiyorum
fridolinregli8
03 Ocak 2024
12
habe nur ich das das man bei diesem cheat sich anmelden muss
артемчик про
22 Nisan 2026
1
[CS 2], sürekli kendini kapatıyor, 4050TI'lı güçlü bir bilgisayarda bile yazılım gecikiyor Ancak yazılım daha önce düzgün çalışıyordu
leshakaravaev51
04 Haziran 2026
0
[CS 2], saçmalık, normal otomatik nişan alma diye bir şey yok! indirmeyin!
salihtunayanikoglu
05 Aralık 2025
0
bu bir hile değil sadece makro
rodionbesedin32
05 Ocak 2026
21
Hile sonrası CS2'den çıktım ve masaüstümde bu görüntü var ve hile aktif değil, neden masaüstümde çekim yapayım, nasıl devre dışı bırakabilirim, kaldırmayı denedim ama olmadı.
Torres
31 Aralık 2025
52
Bu bir "DMA" hilesidir! kendi başına çalışmaz - "DMA kartı gerektirir", aksi takdirde onu kullanamazsınız! burada su basmasını durdurun) Tamam lütfen yorum yapın ki çocuklar görebilsin)))
pippup123321
23 Ocak 2026
3
[CS 2], normal bir fotik ücretsiz sürümde biraz mastürbasyon yaptı, bazen çok iyi uçuyor ve adam 3-5 metre mesafedeyken yanıyor ve siz PP silahıyla CT tarafına vurmaya çalışırken deli gibisiniz, iyi göremiyorsunuz
slepoi3007
14 Mart 2026
24
[CS 2], sağ üst köşede seni bekliyorum yazıyor, ne yapmalıyım?
platondm2014
20 Haziran 2026
0
[CS 2 harika modunu tavsiye ederim
jsjsjsjdrujrdjjd
21 Nisan 2026
3
[CS 2], siktir et dolu
senchpaksv2
22 Mart 2026
9
[CS GO], çöp yazılım sadece seni bekliyorum diyor ama hala yetkilendirme yok ve menü açılmıyor
gordeevo585
10 Eylül 2024
1
[CS 2], NAIM free
negersnetobezatelno
04 Haziran 2026
0
[CS 2], çok kötü
Ph4nt0m0k
11 Nisan 2026
63
Giriş yaptığımda bekliyor diyor ama nereden giriş yapacağım çalışmıyor!!!❌❌❌ Beğenin ki görebileceksiniz!!!💦
tumanov9288
10 Nisan 2026
5
[CS 2], nasıl kayıt olunur
de9aestro
01 Kasım 2025
6
[CS 2], hedefin yüzde 90'ı ödeniyor, her saniye atış ıskalıyor. korku...
ultimatekot
16 Haziran 2026
2
[CS 2], bu menü nasıl çağrılır
Bu modifikasyon için ExLoader uygulamasında yorum bırakabilirsiniz!